nerååt

ohno!

nu minskar antalet besökare igen D:
Besök besök besök.
haha.

min dg har ialafall varit rät så bra hitills. men det blir typ dubbelt så rolig snart när bea kommer :) have always fun with her.
Men vi började kvart över 8 idag, franska första lektionen och då hade vi PROV! det va inte så jätte svårt men tror jag har fel på minst 2.. :( och på dom frågorna fick man typ 5 poäng per fråga så då mister jag 10 poäng :(
sen hade vi ialafall amtte och PROV IGEN, 2 prov på en dag, kan det bli värre!?
men viweka kom in i vårt klassrum innn vi började precis och sa att alla som hade haft franska prov inte behövde gör provet eftersom det skulle bli jobbigt med 2 prov,för hon hade typ sätt fel på datumen men då va man ju redanså taggad så då gjorde vi det ändå ;) stolt haha
Sen hade vi redovisning på so;n och vi hade vikarie :D men jag fanns inte med på den klasslistan så han ropade aldrig upp mig av dom som skulle redovisa xD
Men sen slapp vi engelskan för vi skulle fylla i ngn sak och det va ju bra :D

Men sen efer gympan hade vi svenska och sen slutade vi :D

Så då åkte ja hem ch nu sitter jag här oc ska fixa en bloggheader till frida <3

snart kmr bea, hon ska sova här sådeså mohaha,

puss


Kommentarer
Postat av: Rebecca

2009-05-14 @ 19:20:36
Postat av: Anonym

Har du en lärare som heter Mona lr något?

2009-05-14 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0