förlåt

hejhej (:

förlåt, nu har det blivit ännu ett uppehåll, ska försöka att blogga varje dag nu om inte mer (:
Idag va det en skoldag som vanligt men vi hade lunch 20 över 10-12 så väldigt lång rast där typ 1½ timme, sen efter musiken såg vi på skärmen att franskan var inställd så då hade vi ännu 1½ halv timme rast haha <3
nu sitter jag iaf här och grejar med ps :)

Puss



Jag när jag va hos fia



Jag, kanske 3 år



Amanda som liten, så jävla söt



Jag och mamma



Ella och amanda <3



Amanda och jag

haha ja det va ju snygga bilder


Kommentarer
Postat av: amanda :D

MAHAHAHAHA DE SER UT SOM ATT JA HAR ETT BALLONGHUVE PÅ DEN DÄR BILDEN HAHAHAHA :P <3

2009-05-06 @ 18:06:14
Postat av: amanda :D

MAHAHAHAHA DE SER UT SOM ATT JA HAR ETT BALLONGHUVE PÅ DEN DÄR BILDEN HAHAHAHA :P <3

2009-05-06 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0