Planer :D

har lite planer för veckan :D

idag ska ja bara vara hör hos mormor och morfar tills mamma kmr sen är vi bara hemma och så..

Imorn ska ja mayo och fia bada hemma hos mamma, ellen den svikaren ska va med ludde så hon kanske bara kmr en liten stund 8)
Sen sover iaf majs kvar :D<3

På onsdag antar jag att ja är med majs eftersom h0on har sovit hos mig haha <3
Sen på ons käll ska vi fira morfar för han fyller år på tors men då ska vi till landet.

På torsdag fyller somsagt morfar år, men vi åker till landet då och sen är vi på landet över midsommar :)



ja för ngra år sen med min kanin lakris <3 miss him.



Lakris :D elr pisslakke som ellen kallade honom xD


Kommentarer
Postat av: The F

Hej du!



Ja det är efter mitt namn.. :)

2009-06-15 @ 20:19:49
URL: http://fiorella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0