Kan inte

Blogga från min dator eller lägga in bilder från kålmorden..
Msn fungerar på min dator men inte själva internet vilket är wierd eftersom man behöver internet för att komma in på msn..
men aja vad kan jag göra mer än att vänta på att ngn datorexpert fixar de.. :/
Så nu fick ja låna nikes dator :D
Aja, det va ganska kul på kålmorden, förutom att det va kokhett ute så att man höll på att svettas ihjäl..

Idag skule jag igentligen badat med fia hemam hos mamma men så messa hon igår och sa att hon inte mådde bra och då skulle jag följa med pappa till jobbet och så haha men sen frågade beata om jag typ ville följa med till ösbysjön och bada, haha hennes mamma skule dit med ngn och hennes son som typ är 2 år yngre, Så nu kan beata få den äran att vara med mig ist för honom xD
Nejmen det blir väll kul =) <3

Puss



Haha

juste,  en ny design kmr senst på måndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0