Dåligt

hejhej (:

Nu kmr et inte bli så bra meed bloggandet under helgen.
Ska till landet idag och vi har ingen dtor där, men det är ju bra för annar skulle jag fastna vid den hela helgen -.-
Linda kmr iaf till landet så det blir kul :D
Johan kmr och hämtar mig och ludde vid 2 tror ja..

Btw, sluta inte kommenter!<3
ja ser ju hur många som har besölkt bloggen henom att kolla på statistiken men ingen kommenterar.
nu när jag sa "hur många" låter det som jag har hur många besökare som hälst vilket jag INTE har..
men iaf, om ni komment3erar blir det roligare för båda för då kmr jag besöka eran blogg också såklart :D

Ps, Grattis till morfar som fyller 68 idag :D



morfar till höger, vetinte vem som är en andra

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0