Lördag :D

Hejsan :)<3

Soo, My day.

Jag gick väll upp runt 10 ngt sånt iaf.
Duschade och fixa iordning mig.
Sen gick jag till Stinsen för att träffa Vendela.
Vi hade asroligt xD
Jag köpte en vit cardigan på ginatricot :)

Sen köpte vi godis och "skildes åt".
Mamma skjutsade mig till Ellen och vi typ flummade och hon missbrukade min kamera som vanligt, men vi fixade iaf iordning oss till Fias tjejmiddag.
Vi gick typ vid tjugo i 6 för Ellen sa att det tog tjugo min att gå men det tog bara 10 så vi kom lite tidigt Thaha..
Men det va aasroligt :D
Vi typ ägde alla och ja ni fattar.
Sedan typ när alla utom ja och mayo och ellen gått typ flummade Ellen och Mayo, dom typ slängde ut alla kläder ur Fias garderob och lekte stålmannen med hennes trósor XD

Men iaf, Sen såg ja och Fia på Bring It On 4 :)
Ska  typ spela ngt miffat spel nu Thaha

kram <3


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag hade jätteroligt igår med dig! Jag hoppas vi kan träffas snart igen :) Om du vill alltså.

2009-01-18 @ 12:20:32
URL: http://vadurarna.blogg.se/
Postat av: ellenpellen

:O ahah VI LEKTE INTE ALLS STÅLMANNEN!!! :D

2009-01-18 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0