Tisdag

hejhej (:

Idag väckte mamma mig halv 8 D:
Vi skulle till mormor och morfar och jag pallade int ta bussen senare så.
Sen vid typ kl 12 kom mayo haha <3
Sen har jag typ bara hjälpt henne med hennes blogg vilket har tagit ett tag haha.
www.llixomjag.blogg.se
Sen åt vi lunch och nu sitter vi här igen :)
Och vi bråka LITE om mobilerna haha ch jag har kvar BITMÄRKEN i armen!!!!!

Btw, ikväll elr vid 5 ska ja hem till ellen :D
Ska sova över där :P
vvi ska försöka vara uppe hela natten vilket inte gick så bra i söndags menmen haha <3


Kommentarer
Postat av: Mayo <3

haha, och vem var det som gjorde en stor repa i min mobil med FLIT ? hahahahahah ! <3

2009-02-24 @ 23:14:36
URL: http://llixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0