Alla älskar stinsen x)

undrar hur många gånger jag varit i stinsen sen jag föddes?
Om man säger att ja va där minst 2 gånger vaje vecka förut innan pappa flyttat och jag va kanske där själv sen ja va 10?
ngn som kan räkna bra?
sen har ja ju såklartvarit där innan det med mina föräldrar x)

Btw kom nyss hem iaf - va där med söta fia och mayo(ellen när vi satt på donken saknade vi diig!!)
aja inte donken men burger king..
vi provade lite kläder på gina och jag köpte ett linne på hm :)
Snart kmr mormor, morfar, tina, inez, eva, gustav och lisa vet inte om miguell kmr menmen (:
Puss






Kommentarer
Postat av: Emma

åh man blir ju badsugen när man ser bilden ;P

och så är sommarn snart slut :P

2009-08-17 @ 09:52:49
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Anonym

shet ni e vi 13-års åldern o redan börjar visa hälften av era bröst ?

2009-08-20 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0