Inga bilder :(

ja somsagt, min datorn är nerpackad och det är den ända det funkar att ladda upp bilder till :/
SÅ ni får stå ut 1, kanske 2 veckor innan det kommer nya bilder :(
För när jag fått upp datorn har vi säkert inte hunnit fixa ngt trådlöst nätvärk i lägenheten..

Btw, tror vi kommer kunna flytta in i slutet av nästa vecka. Dom håller på med köket nu och vi är inte säkra på om det hinner bli klart men man kan ju hoppas. Många av mina möbler eller mattan och tv:n kommer nog komma upp senare efters om vi har rätt mkt att packa upp. men man kan ju hoppas att dte går snabbt haha.


Tänkte ha en frågestund idag, ni frgåar frågor i kommentarerna och ikväll svarar jag på dom i ett inlägg haha
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0