om man kunde spola bakåt

hejhej =)

bloggade ett litet nattinlägg ogår, orkade inte sätta på datorn så haha..
Idagh ar det inte blivit ngn upptadering pga av detta ;) - vaknade - såg på film med amanda (dead like me) faktiskt rätt bra, sen så skulle vi direkt ut till hötorget och dimpa av ludde till ngn kompis och sen åkte jag pappa nike och marcus till "mörka skuggan" (?) haha där åt vi iaf, mysigt ;)
Sen när vi kom hem åkte vi direkt I promes för ludde skulle på simning, medans han va där så va jag hos mamma och då kom johans mamma och pappa som bor i paris så dom kmr inte så ofta så då´satt vi nere med dom...Sen hade jag simning (?)  för första gången..kändes SÅDÄR..typ alla där hade gått på simning innan, kände mig wiierdo..
aja sen åkte vi direkt hem och nu sitter jag här..
Så förlåt.
Men det kommer bli bättre upptadetring.
Har
 inget inplanerat i veckan-än så länge

Puss


 
ser jag ut som en blåsfisk elrl ser jag ut som en blåsfisk ;(
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0