Mayo pörti ^^

hejhej =)

igår fyllde somsagt mayo 13 så på kvällen hade hon en liten tjejmimddag =)
Mysig mysigt ^^
Först fick hon sina presenter som vi änglar köpt åt henne , sen åt vi middag och tårta xP
efter det gick vi ner i källaren och kollade på två filmer - en så kallad rysare "rysaren genom tiderna" elr ngt sånt stog det på fodralet och jag rekomenderar den inte!? det måste varit den met fake film jag ngnsin sätt - rysare? heeh inte vad jag la märke till.
Det handlade om några ungdommar som åkte ut i djungeln för att hitta en ganmal farbror - dom flmade hela filmen själva (skulle det se ut som) (riktigt fult och jobbigt)
Sen så i slutet blev dom uppätna av kannibaler- så av dom 75 minutrarna filmen pågick v det kanske 10 min i slutet osm va LITE läskiga och ändå inte läskiga utn bara äckliga - man såg en fot hänga där och en tjej hängde med en påle rakt genom munnen.
såå...
aja sen såg vi ngn kommedi :D

Idag ska jag vara med amanda =) vi ska å på bio o så - puss



bilder i nästa inlägg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0