Banken på odenplan = Minnesförlust

hejhej =)

hemma nu, efter skolan gick jag och johanna till naknen vid odenplan (amanda följde med också) sen så skulle jg iaf aktivera mitt kort, de gick bra och sen skulle jag fylla i ngt pappaer för at få beställa mit id och allt.
Så gör jag det och dom säger "bra nu är det klart det kommer hem till dig om 3-6 veckor" och vi liksom Fine :D
Sen NU när jag kmr hem ringer dom fårn bankne och säger "hej det är blablabla du beställde ett idkort idag vid odenplan men glömde att betala" URSÄKTA!? GLÖMDE JAG!? dom nämnde inget om aatt det kostade pengar? johanna fick sitt gratis? liksom så säger dom DU GLÖMDE!? Yeah right -.-
Har dom minnesförlust? glömmer dom attt säga till elr?
Världens dåligaste bank.
aja, nu sitter jag iaf här hemma och väntar på ett important samtal haha
Puss sålänge



en av kakorna från igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0