Söndag

hejhej :)

igår vann ju Norge ESC, dåligt att inte sverige vann men det är nära till oslo så vem vet, man kanske kan få chansen att se finalen nästa år.
Btw, idag är det då söndag, alla mina planer ar typ bara in inte gått eftersom först hade jag hela veckan planerat grönan med amanda men så skulle hon såklart  till tynningö, sen skulle jag åka ut till l andet med pappa och ludde men så orkar inte pappa nu idag..
Så jag ska ha världens tråkigaste söndag.

Varken ellen eller sofia kan, tänte fråga patrick (farbror) men han svarar inte på mina sms :O, beata kan inte, ella svarar inte :(
Pisssöndag helt enkelt.

aja ska leta vidare efter något att göra nu pusshej







Senaste headern jag gjorde till phiie.



Senaste headern jag gjorde till Mayo, som tyvär inte blev nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0