Mohaha thi's is fuuun

Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Jacob
 
För det första vill jag säga att Vendela är den bästa vän jag haft, och att Farfar är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Linda och Sandra gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Anna får ett lyckligt liv tillsammans med Hanna. Jag vill säga tack till Cajsa för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Henrik. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Kevin tog sitt liv. Snälla Morfar sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Philip och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Sofie som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Wilma, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Sophie. Jag vet att Sandra kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Ella för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Denise och Ida och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Lola

Puuss <3


Kommentarer
Postat av: anna

haha roligt :)

2009-05-28 @ 19:31:58
URL: http://annaaah.webblogg.se/
Postat av: frida

fin blogg :)

2009-05-28 @ 19:41:06
URL: http://ffriidzz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha är jag !? :P <33

2009-05-29 @ 17:28:14
URL: http://vadurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0