Hot monday

hejhej :)

just nu är det skitvarmt ute som ni säkert lagt märke till haha.
Idag började vi halv 9 , vi gick till hagaparken ASLÅNGT, och man fick jätteont i fötterna xD
Sen när vi kommit fram delades alla 6or in i 5 elr 6 grupper så gick man typ runt och körde olika "lekar" :)
Rätt så tråkigt haha för man blev jättetrött och fick såå ont i fötterna, men det värsta va när vi skulle gå hem! dt tog en halvtimme MINST ute i värmen och när man hade ont i fötterna och allt..
Men när vi kom till skolan slutade vi och då åkte jag hem..

Tog inga bilder i hagaparken men laddar upp lite annat xD

BTW; sluta kommentera anonymt, liksom? om ni vill att jag ska svara måste ni ju skriva ert namn elr bloggnamn?
så jag kmr ignorera ALLA anonyma kommentarer..Och föresten, skriver ni taskiga saker kan jag bara lista ut vem det är genom att kolla på IP nummret...Soo that's not so smart.

Puss



Ellen och ja haha snyggox elr inte.. xD



Ellens partymin.



haha



SÅ GULLIG! FIA MED LUGG


Kommentarer
Postat av: rebecca

´jag skriver som anonym ibland.

2009-05-25 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0