Söndag,Bildkrångel

Heej

Idag har jag varit med Fia i stinsen :)
Det känns som jag varit i stinsen väldigt mkt den här helgen.
Sofia typ tog slut på sina presentkort och hon köpte en ny plånbok :)<3
Sen åt vi på burgerking, riktig lyxlunch.
Nejmen det va jätteroligt :D
Sen gick vi hem till mamma och såg på ngt miffat program på tv, "crowned" elr ngt sånt.
Aja längtar tills imorgon fast endå inte, man vill ju träffa ngra kompisar och jag vill hem till pappa men jag orkar värkligen inte plugga.
Önskar att det va lov Thaha

Kram<3




Jo jag skulle så gärna vilja lägga in lite bilder men tyvär så är det ngt med den här datorn som krånglar D:
Bilderna kommer inte in.
Men ja går till pappa imorgon och laddar in lite nya bilder då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0