Jullovet snart slut..

Ja nu är jullovet snart slut.
Man kan ju önska att det aldrig tog slut men allt måste ta slut för att något nytt ska börja.
Det här julllovets slut blir en början på en ny tråkig termin xD
Under julllovet har jag bara varti hemma.
Inte hemma hemma utan hemma allltså i sverige om ni fattar.
Ja firade jul som alla andra andra och fick en mööngd braiga jujlklappar;
Presserntkort

Ljus

läppglans

Nagellack+Nagelfil

Spel

Kläder

Scrapbooking

Smycken

Keeboard

Skridskor

Toastmaskin

Guldkort på grönan

Ja jag fick mk saker, jag fick flera presentkort och fler kläder Haha

Om ni läst mina övriga iinlägg kanske ni fattar vem jag ska vara med idag xD

Ja, jag ska vara med Denise :D <3

Vi ska baka bulllar och va inne på gsm hela natten.

Vi ska skapa en ny modell tsm ch bli käända Mhwaha sen ska vi köpa ett abbonemang som kostar 298 men båda villl bara betala runt 70 kr sen så har vi en burk med pengar som vi sprat sen i höstas där i finnns där 80 kr sen ska vi sälja bullar så att vi har råd xD med det abonemanget kommer vi få 9000-10 000 gomoney! :O

det kan man kalla mkt.

Sen ska vi bli uniksammlare fast det är vi ju redan,

Ja om ni inte är medlema på gsm fattade ni npg inte mkt av vad jjag skrev xD

Sees <3


Haha Denise <333

Tryck på henne och kom till gosupermodel :)<3

Jag älskar dig troligt mkt..  Du är min bästa vän..

Ändring i min tisdagkväll D:
Denise kom aldrig..
Fi´ck baka bullarna med pappa och laga tacos själv..
Blev ingen gsm natt direkt..Värsta pisskvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhh, guud vad du värkar ha så himla kul med din Denne... ni bråkar ju typ hela tiden fv vill du då vara kompis med henne?

2009-01-30 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0