Tisdag

HejHej <3

Imorse när ja vaknade känndes det inte alls som at kl va halv 7 som den va, mer som om den var 5 på morgonen, jag låg kvar i sängen i säkert 20 min innan jag lyckades kravla mig upp.
Hret va somvanligt emot mig, det ville aldrig ligga rakt, mamma vill att ja ska klipa lugg men vi får väll se ;)

I skolan var allt som var allt som vanligt, förra veckan fick vi ju reda på att både vår sv/so lärare och ma/no lärare ska sluta D:
På torsdg-fredag ska vi se på ngn film i skolan :P ett hål om dagen fast på engelska dåra.
efter skolan gck ja hem till denise tsm med sandra :)
dom har bakat muffins och jag har fixat denises blogg lite www.denze.blogg.se

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0