helgen

hejhej :)

har inte haft tid att skriva på det ssenaste dagarna så nu får ni höra om hela helgen.

I fredags var jag på genrepet till lets dance tsm med bea, pappa ludde och david (:
asroligt, sen sov bea kvar och ja vi hade jätteroligt haha <3
På lördan åkte hon hem vid 2 och idag åkte hon till skåne D:

Efter att bea åkt hem på lördagen kom amanda (gunolf)
Vi var ensamma hemma till kl 2 på nattten haha.
vi hade också roligt :D

sen igår när amanda gått hem kom ellen haha, jag tonade håret medans ellen såg på ngn miffad film, haha har alltid roligt med ellen så <3
Sen sov hon över och idag åkte vi till stinsen efter att vi firat nike lite som fylllde 41.
sen pkte ellen hem och snart kommer mamma och hämtar mig.

Imorgon på dan ska jag vara hos mormor och morfar sen ska ja till ellen :D

Lets dance



Bea haha <3

                         



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0