Lörda^^

hejhej <3

Idag vaknade jag typ 9, jag satte mig typ vid datan direkt, sen ringde ja sofia för vi skulle typ va hoss henne sen hos mig sen skulle vi till friskis och svettis med ellen och sen hem till mig igen :)
Hemma hos fia såg vi ngn film haha sen åt vi och sen tog vi bussen till mig.
Sen efter att ha provat massa muppträningskläder skjutsade mamma oss till Friskis och svettis.
sen efter det (det va riktigt "roligt") köpte vi lite godis och tog bussen hem,
sen åt vi middag och såg på ännu en film och nu har vi lite gäster här men ja tror dom går snart haha
sofia är trött -.- inte ja.. >.< xD
Aja imorn ska vi typ bara va hemma tror ja haha.

Kram <3

GRATTIS PÅ NAMNSDAN ELLEN ahah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0