Design :D

Hejhej <3

Har designat om bloggen lite.
bl.a bytt färger, ipod, bakgrunden och headern.
Gjorde headern i paint pch den är ju passande eftersom att jag älskar buddha haha.
kommentera gärna och skriv vad ni tycker.

Ikväll ska vi fira Amanda eftersom att hon fyller 15 på måndag.
jag var bjuden till Clara H på "alla hjärtans dag" fest men det kändes inte snällt mot Amanda om jag var borta hela kvällen när vi firade henne så jag stannar hemma.

Imorn kommer en kille från Usa hem till oss, det ända jag vet är att han är 14 år och heter Steven xD
han spelar ishockey i Usa och hela hans lag har kommit hit till Sverige för att träna ihop med simons hockeylag så alla kilalrna i laget från Usa ska bo hos killarna i simons lag alltså ska en bo hos oss :)
Simon, Steve, Johan och alla killar+ishockeyföreldrar från Usa samt alla killar + föräldrar från simons lag ska bort på middag imorgon så då är jag, ludde, amanda och mamma ensamma hemma :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0