Läxa? ons -fre?

Hola everyone salut?
x) Spanska - engelska - franska?
Har precis varit ute med enzo - inte spec roligt att gå ut själv så jag ringde fia :)
Så pratade vi i 20 min sen kom ja hem haha.
Innan badade jag och ludde i poolen och jag lånade ofc mamma och johans undervatttenskamera så bilder från det nedan ^^
får sjutts av johan imorn till skolan så jag slipper gå upp så tidigt =)
Men måste ändå gå upp halv 7 men bättre än 6?
Ska inte va uppe så sent ikväll haha

btw , Alla som läser min blogg som går i min klass :O hade vi svenska "mitt sommarllov" till DEN HÄR fredan? :O
Missat ngt tror jag..

Kram





Ja o ludde x) I knoow ja ser lite konstig ut men det är int så lätt att ta bilder under vattnet ;)



VITT ansikte !?



Ludde xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0