nu ska jag göra gå och handla.

No comments about the "rubrik" -.-
Hahaha
Btw, vet att jag inte uppdaterat idag men har inte haft tilgång till datorn? liksom det brukar int finnas datorer på cafeer vid odenplan -.-
Efter skolan gick jag och johanna till banken och "beställde" bankkort.
Sen gick vi till coffiehouse by george och "pratade" och "gjorde läxorna" :D'<3
Det tog ett bra tag enligt mig..att göra 2 läxor tog 2 timmar..hehe..
Men en viss PERSON nämner inga namn -.- distraherade mig :P
Kom hem alldeles nyss och fick precis igång datorn =)

Kom ihåg att ni kan få en gratis design genom att mejla till [email protected]
Puss sålänge





konstigt ljus på båda bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0