test elr nåt :S

1. Hur bor du?

varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa, med mamma bor vi i en villa och med pappa ska vi snart flytta in till stan :P

2. Vad är din favoritefterrätt?

ben o jerrys (a)

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
bli osynlig

4. Hemmafest eller utgång?

Utgång!

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

Nej?

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

Minns inte men det har jag säkert haha

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

månadspeng? nej tror inte det, spara eftersom jag typ är pank

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

En kanin haha

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Har inte direkt gått på gymnasiet eftersom jag går i 6an?

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

modell :P

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

öhm va?

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

öhum jag är väl ändå inte lik ngn av dom? haha jo ! ellen tycker typ att fia är samantha och jag är carrie elr va det va haha stackars lilla fia

13. Har du gått på en blind-date nångång?

nej!?

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

nej typ inte? det fins typ inget smeknamn till mig

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Musses klubbhus låten från playhouse disney "yeaah" "jätterba"

16. Pratar du i sömnen?

haha nej menj a vet en som gör :P

17. Vad hade du helst velat få i present?

mkt pengar (a)

18. Är du ärlig när du bloggar?

ja?

19. Har du vunnit pengar någongång?

25 kr? haha

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
öhm ok så långt har jag inte tänk? men kanske 2? inte vet jag



haha va det här ett test elr? inte neligt mig menmen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0