Söndag

min dag alltså :)

Jag vaknade väll runt 8, vf ska just jag vakna så tidigt? vf vaknar jag inte som dom flesta andra i min ålder, runt 11 dvs? xD
Aja, jag vaknade ialafall då och satte på datorn, sen messade ja fia och fråga om hon ville göra nåt och de ville hon.
så vi åkte till centrum och kollade inne på H&M och fia fick lite köpångest haha.
sen åkte vi ialafall hem och fixade lite spel till mobilerna och ja, det ända vi gjorde va väll igentligen tt nörda oss framför datorn och med våra mobiler.
men vi låt lunch och sen lyckades vi mumsa i oss en hel ben&jerrys :P
sen åkte fia hem för hon skulle på simning

aja, när hon åkt hem packade jag lite till, åt middag och nu sitter jag här, ska snart kolla på wipeout :)

Imorn ska vi (klassen) ialaffall gå till naturskolan (tröök) vi ska typ hålla på med eld.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0