Ons

hejhej :)

Idag va jag som vanligt i skolan,
Idag hade alla musik men nästa vecka occh veckan efter det slutar min grupp efter gympan kvart över 1.
Sen tog ja tåget till sollentuna och där hämtade mormor mig, så nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, emmy och calle är här också :D
Calle som är 2 månadere yngre än marcus kan redan gå.
btw, i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, på fredag ska jag ialafall bara vara hemma och på lördag kanske bea kmr men hon är lite seg med att fråga xD <3
Om hon kmr, kmr vi ialafall ha jätterolgt (hoppas ja)

Juste, jag har fått många frågor om varför jag skriver "kusin" när jag pratar om bea och inte bara kusin, det är för att hon inte är min kusin elr hon är det men ändå inte, pappas nya "tjej" Nike elr vad man säger och pappa har fått en son ihop dvs marcus, Nikes brors dotter är bea, så marcus och bea är kusiner och då blir det som att jag och bea på sättovis också blir "kusiner" (:

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sussie <3

Haha, fett kul XD

2009-03-04 @ 20:57:35
Postat av: Sussie <3

Haha, fett kul XD

2009-03-04 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0