KORTKORTKORT

Hejhej (:

Ja mötte somsagt Linda vid bussen, sen badade vi o så, sen gick vi upp till datorn innan vi badade igen :D
efter det åkte vi till frisören, som gjorde som jag sa men jag lyckades inte förklara på rätt sätt så de blev kort! där fram.
Hatar kort hår på mig. Kommer ha uppsatt tills det växer ut igen,

Vi åt ialafall middag hos grannarna sen badade vi där och det slutade som vanligt, med att ludde sabbade slutet.

Pics.



Innan jag klippte mig (bak)



Innan jag klippte mig (fram)



Efter jag klippte mig bak, (OKEJ)



Efter jag klippte mig fram, INTE OKEJ





Sakna!! både ellen och långt hår


Kommentarer
Postat av: elina

det blev ju fint :)

asså du kanske inte vet vem jag är men jag känner ellen och det är henne jag har fått din blogg adress i från, så jag besöker din blogg rätt ofta :D

hehe,<3<3

2009-07-02 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0