Tonåring - "vilken skillnad"

hejhej (:

somsagt hade jag int tid för bloggande igår - sry
Men först åkte vi buss till fridhemsplan och g ick ner till vattnet och åt lunch - sen Gick vi hem ;)
Nästan direkt när vi kom hem kom beata :D
Sen kom farfar - ida och alla andra som skulle komma
Av beata fick jag ett jättegulligt linne - tack<3
av farfar & co fick jag örhängen och pengar
Av pappa nike marcus och ludde fick jag pengar, presentkort, en pläd och en ljusdekoration :)
och av b ara ludde fick jag ett par solglasögon :)
Aja - vi åt middag - philip hjälpte mig med ip oden och jag hann tillomed brotta ner beata :D - the first time ever om man äns kan kall det brottning :)

Ska möta mimmi vid centralen snart sen sover hon här, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0