Svar


hur mycket väger du?
Svar:
Det tkr jag är privat.


Hur gammal är du?
svar
: Jag är 13 år

Hur bor du?
Svar:Jag bor varannan vecka hos mamma i en villa utanför stockholm och varannan vecka med pappa i en lägenhet i stockholm


Föredrar du att bo inne i stan hos pappa eller hos mamma i Sollentuna? ;)
svar:
Båda är lika bra på olika sätt - i sollentuna har vi pool och stort hus och i stan är det nära till allt ;)


vad andvänder du för shampoo?
Svar :
T&G för tillfället men det va bara nu för det är ju väldigt dyrt :)

hur hittade du min blogg?
svar:
kollade på en kompis kommentarer  och du hade kommenterat så då tryckte jag på din blogg (:

vilken låt nynnade du sist på?
svar: Minns inte :S


när började du blogga? vad fick dig att börja? :)
svar: Började blogga för ca10 månader sen - hade kompisar som hade bloggar så började själv (:

ska vi lägga till varandra på bloglovin sötnos? :) kram <3
Svar:
Visst (:


Nämn tre av dina högsta drömmar :)

1 haha få shoppa hur mkt man vill under en dag och allt är gratis (A)
2 bra ekonomi för familjen (konstig önskan?)
3 Vinna på triss xD

puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa <3

SHIT va fin blogg du har! :O :D

2009-08-12 @ 22:05:34
URL: http://llinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0