SV till Elina om Ps

svar till elina som frågade hur man får photoshop.

man måste köpa eller ladda ner photoshop - eftersom det är olagligt att ladda ner kan man endast köpa (vad jag vet)
Om du möjligtvist int har det på en skiva.
Full verision 11 av photoshop kan nog kosta upp mot 4 000 kr - vad jag vet - finns säkert billigare ni få leta själva.
det finns en gratis verision som man kan ha i 30 dagar utan att sedan behöva köpa dvs att man kan testa photoshop GRATIs i 30.
Sök bara på "gratis photoshop" på google så kommer du hitta rätt länk.
DEt finns INGET annat sätt en än - ladda ner - köpa - skiva
Så snälla sluta tjata nu elina.
Jag har förklarat flera gånger


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jätte mycket, och sorry att jag tjata! <3

2009-08-04 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0