Sjuk

fyfan vad det är tråkigt att vara sjuk.
Skulle mkt hällre gå till skolan om jag ska vara ärlig men aja, ja kan inte göra något åt det.
Har suttit framför tv;n nedbäddad under täcket i snart 5 timmar..
Känner mig lite bäättre men är fortf så enormt trött så det finns inte :O

Btw, Tänkte börja med Dagens Outfit :) min blogg har börjat bli så tråkig och det blir mindre och mindre besökare :(
Så besök besök besök! sluta inte besöka för att designen är ful, jag hoppas att Johanna i min klass vill hjälpa mig för hennes är grymt snygg <3
www.enlarssons.blogg.se

föresten, ett problem, kommer inte kunna lägga in dagens outfit varannan vecka, de beror på att jag inte kan lägga in bilder på mammasa datorn :( Så ni får nöja er med varannan vecka.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0