GalaPremiär

haha ja, kom precis hem från stan. Har varit på Galapremiären av HannaMontana. Den va faktiskt riktigt bra :)

Först innan vi gick till rigolletto åt vi inne på kungshallen, sen gick vi ner och det va världens kö men det va bara att acceptera. Så vi stog väll där 10 min, inte så länge haha, och sen öppnades dörrarna och alla bara forsade in. Det va aspinsamt när det va massa fotografer och sånt och man gick in på röda mattan haha
Men när vi va inne i salongen så vi bl.a molly sanden och ngn av dom där som va med i "hjälp jag är med i en japansk tvshow"
haha. Efter bion åkte vi dirkt hem och nu ska mamma, johan och amanda till rotebro för att avfira ngn som har slutat på mamma och johans jobb, men jag ville hällre stanna hemma :P
Imorgon börjar skolan igen :(

Puss



Dagens outfit :)



Fia påväg till rigoletto



Vi åt på Tacobar inne i kungshallen :D



jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0