Första dan efter påsk :(

hejhej :)
Nu va påsklovet slut :(

Igår sov ja somsagt över hos bea, vi hade det funny <3 sen gick vi upp kvart i 7 idag eftersom skolan börja 8, vi fixade oss och sen gick vi til vasa.
det va första dan (för mig) så de va lite pirrigt, men det gick bra :)
Imorn börjar vi kvart över 8 och första lektionen är franska för mig iaf, vet inte riktigt vart franska salen liggero ch skolan är enorm så det blir ett litet problem :P

Btw, efter skolan idag mötte jag ellen vid odenplanoch så åkte vi till centralen däär vi va lite lost om man säger så, sen gick vi i lite affärer osv :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm.. om man skulle va me i nån tävling skulle man kommentera, right? haha jag är så otekniskt man kan bli och jag fattar noll. men jag hoppas på det bästa!! :$ haha, jag är i allafall med!! :D

2009-04-15 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0