Drottninggatan och packning :P

hejhej (:

Igår (tisdag) kom mayo hem till mormor och morfar vid 1, sen skjuttsade morfar oss till sollentuna station där vi tog tåget till t centralen :P
Från t centralen gick vi till drottningatan och jag hittade ett par jättesnygga ballerina som jag troligtvist ska köpa :)
Sen gick vi till kungsträdgården och åt glass haha, efter det ville mayo se vart ja ska flytta så vi ksulle gå till odenplan och sen till valhallavägen men när vi kom till korsningen vid stadsbiblioteket bestömde vi oss för att gå till odenplan och sen till min nya skola istället.

Sen tog vi bussen och tåget hem och mamma hämtade mig nästan då jag kom till mormor och morfar. Efter middan skjuttsade mamma mig til mayo för ja skulelsova där haha, vi hade jätteroligt xD

Sen idag har vi åkt hem till pappa och packat hela dan, alla saker i mitt rum ligger i lådor nu så det är helt tomt :(
Men på måndag flyttar vi iaf.
Datorn ligger nerpackad så kan inte ladda in bilder  eftersom det inte går med den här datorn hos mamma.

pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0