tjenis

hejhej :)

idag hade vi typ bara 2 lektioner i skolan, på en såg vi på film, sen va dt ngn förläsning om internet och man kan tydligen bli polisanmäld om man har en bild på ngn annan utan att ha frågat mohaha så ni vet har jag frågat beata om ja får lägga in dom här ;)

Btw, imorn ska jag nog inte göra ngt spec, elr jo, jag kanske ska sova hos fia :D miss her ;)
sen på lördan är ja väll med henne isf och sen åker jag väll hem och är hemma den kvällen sen på sönda ska jag på grönan med amanda :D
nu ska vi va där från 12 - typ 6 haha förra gången va vi bara där i 2½ timme :O
Puss

onoo:O bilderna fungerar inte att läggai n, datorn är total seg just nu D: ni får se bilderna senare


Kommentarer
Postat av: phiie

lycka till :D

2009-05-14 @ 14:55:37
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0