Tired D:

hejhej (:

kom nyss hem från konsum ;) vi har en liten deal här hemma som går ut på att om jag går iväg och pantar alla flaskor får jag pengarna :D haha idag pantade jag för 32:50 :D stolt mohahah.
Aja, imorse började vi 8, tidigt.
Vi hade vanliga lektioner hela dan, på svenskan såg vi på en film som hette "My girl"/"min tjej" :) faktiskt rätt bra men väldigt dålig bildkvalite eftersom den typ va inspelad 1991 xD

Sen när jag kom hem gjorde jag inget spp förrens nike och marcus kom hem då jag somsagt gick till konsum.
Så det va min dag hittils.

Ida jobbar pappa sent så vi blir ensamma här elr nike är ju här men pappa är inte här :(
Puss <3




Kommentarer
Postat av: phiie

lycka till! :D Jag ska plugga nu dd?:)

2009-05-26 @ 18:22:57
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ja .. Fast filmen var ju übergullig ju! =) Eller rättare sagt, Vada var gullig.

Ses i skolan, puss ;.*

2009-05-27 @ 07:37:44
URL: http://enlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0