Sun/Raiin :S

hejhej alla L ;)

Idag har dt väll inte hänt ngt spec..förutom att jag är grymt irriterad på matteläraren, hon/han kom inte och matte var första lektionen så då kunde vi fått sovmorgon..
Aja, sen hade vi bild och när det va 2 min kvar innan vi fick gå (man får gå efter 20 min om inte lärare int kommit) så kom hon, gaah, På lunchen (1 h och 40 min) tog ja bussen till Patricks jobb och åt lunch mohaha (patrick=farbror)
Jaoo..Sen hade vi musik och franska :D På franskan fick vi tillbaka våra prov, really nöjd ;) 85/86 rätt haha.
mhm..sen åkte ja hem och nu sitter ja här :)

my week;

 måndag-Skola?

Tisdag-skola

onsdag-Engelska redovisning.. D: - landet på kvällen

Torsdag- Ledig :D-landet

Fredag-Fia kommer till landet :D

Lördag- vara med fia på ladet xD

Söndag
- Vara med fia på landet-åka hem från landet




Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0