My Daay

hello there ;)
Soo min dag blev nog inte så tokig endå.
jag vaknade vid 12 :O rekord haha.
Sen vid 1 åkte ja och nike till hennes kusin som har tre barn ;)
sen kom pappa, marcus och ludde dit för dt v nogåt av dom där barnen som fyllde år.
haha aja, sen fikade vi där och jag nördade mig lite med caroline framför sims xD
mhm, imorn är det skola igen D: sen på onsdag har vi engelska redovisning..fyfan vad jobbigt..vi kmr ha den tråkigaste och dt kommer bli så pinsamt..
hatar att redovisa spec på engelska..
Men sen på ons kväll åker vi till landet :)

Puss

Bilder :D




Omgjord i ps



Marcus :D<3


Haha den bjuder ja på ;) för vad är en blogg utan bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0