Lång-kort dag ;)

hejhej :)

imorse när jag åkte till skolan såg jag inte alls frammemot denhär dagen, för det första är det en lång dag, 8-halv4,gaah vad jobbigt dt skulle bli, dessutom skulle några ha engelskaredovisning idag..
Fy.
Men när  ja kom ner till matten på morgonen kom Andre (mentor) och sa till oss att So:n va inställd samt engelskan och mentorn :D
Så tre lektioner hade vi bara haha och 2H 40M lunch, jag åkte hem till pappa haha.

Btw, när ja kom till stationen träffade jag fia och ellen :D love them!
och nu sitter jag här :) vid 5 kommer någon kille som ska fixa internetlösen så att jag kan logga in på innternet från min egna datorn :)

Soo bilder tonight :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0