Hos fia

hejhej :) sitter hemma hos fia nu, har sovit här.
sry att jag ine bloggade igår.
Men först när alla vaknat behövde vi städa eftersom ellen skulkle hemd irekt, sen vare tänkt att ja mayo och fia skulle gå ut och ta bilder men vi fastnade framför photoshop haha.
Sen kom mayos pappa och skulle hjömta dom men så skulle jag också följa med för jag skulle sova hos fia :)

Igår kväll satt ni och nördade oss framför datrorn haha, sen såg vi på robinsson, så bra att Kristian åkte hem :P
sen såg vi lite på vänner och ja haha sen gick vi o la oss.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Du skrev på ett inlägg att du gör gratis designer?

Hör av dig till [email protected].

Tänkt mig en sommrig design,men hör av dig!

2009-05-03 @ 11:02:01
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit vad du härmar kenza med hennes header..moget?

2009-05-03 @ 18:50:45
Postat av: claaaara

jag har faktiskt inte kollat in kenzas design.

Så du kan inte säga att jag härmat henne?

2009-05-04 @ 17:01:03
URL: http://magniifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0