freda-lörda

hejhej :)

Värkligen ledsen men han inte hunnit blogga.

Igår (fredag) skulle jag ju sovigt hoss amanda men när vi va åväg hem ringde hennes mamma och sa att dom skulle påka ut till deras land, och då skulle vi kanske inte hinna till grönalund imorgon så jag bestädmde mig för att sova hemma, men sen ´på kvällen ringde amandas mamma och sa och sa att hon kunde skjutsa in amanda till grönalund i tid så nu ska vi gå ändå :)

Ska ta bussen vid kvart över 11 :)<3

Sen efter grönan åker jag hem och så kommer ellen majs och fia :D vi ska ha det bäst som vanligt.
Pappa sa att det blir som en invflyttningfest så han bjuder oss på restaurang :A<3 du är bäst pappa mohaha.

Aja sen ska vi väll se på ngra filmer, bloggar ikväll och då får ni se bilder.

btw, snygg header? gjort den själv haha

pus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0