Envisa jag..

hejhej (:

Den här dagen har varit toppen  :)
jag och mayo vaknade vid 10  hehe elr jag vaknade då och va bara tvungen att väcka mayo xD
Sen vid 12 va vi färdiga och tog tunnelbanan till sergel där vi sedan gick till gallerian, vi kollade i stortsätt i VARENDA affär, och hittade såklart en klänning i den sissta. haha så kan det gå, men är rätt nöjd med den :)
Iaf, sen åt vi på burger king och efter det gick vi hem ;) tänk er att gå från sergel till tekniska högskolan, dt är rätt långt ;)
Men påvägen hem precis när vi börjt gå fastnade vi framför en skylt där det stog att det v utförsäljning, så vi gick in och det fanns säket 1000 smycken för 10 spänn. så vi köpte såklart några saker xD jag köpte ett par örhängen åt mig själv iaf mer säger ja inte.
När vi kom hem städade vi iordning sen skulle mayo åka hem :(..
Och då skuklle jag sätta på mig dom nya örhängerna men då märket jag att dom är trasig! det finns ingen pigg att sättai n i örat haha..
Och envis som jag är gick jag såklart tillbaka till butiken dvs ända till sergel xD..För att köpa ett par nya haha.
Sen nu när jag kom hem har jag SKITONT i fötterna.. dom värker.

men nu har jag iaf mina örhängen haha.

Pics



Kläning :) det är ett band som man knyter runt midjan, den går ungefär till knäna, lite kortare, vad tycks?



Pyjamas outfit xD



dags outfiit,



Majs vid marathon

haha, glömde skriva att det är ju marathon idag, dom springer på bl.a odengatan, precis där ja och majs skulle gå över sprang som in så vi fick kuta över för att dom inte skulle springa på oss xD

Puss


Kommentarer
Postat av: mirela

hejsan.. vill du bli veckans blogg? då tycker jag att du ska klicka in dig på min sida och anmäla dig :) kram <3

2009-05-30 @ 21:29:09
URL: http://mirelabrkic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0