Dålig updatering :(

sooorry haha,
har inte haft tid att blogga, brukar ju vanligtvist lägga in bilder varje dag, blogga fler gånger per dag men det kmr vara lite halvbra ett tag eftersom vi har så långa dagar och när jag kommer hem hinner jag inte blogga :(
Men när jag kommer till pappa igen blir det bilder varje dag ;)
Så sluta inte blogga!

Har ialafall lite koll på helgen nu :)
PÅ fredag efter skolan följer ja med johanna hem :)<3 Vet inte om vi ska HEMHEM men ska iaf va med henne, sen ska jag ta tåget hem någon gång vid 6, om vi inte typ sover över men vet inte riktigt :/ ska fråga henne ;) mohahah åter kommer om det :)
Sen på lördag vet jag int eriktgit vad jag ska göra :/ mamam sska ha en liten 40års fest på kvällen men det blir väll inte så roligt för min del. kmr iaf vara hemma på kvällen.
Sen på söndag fyller mamma 40 och då ör jag väll hemma haha.

PussPuss

Saknar elen majs och fia :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0