Wops

Oj, nu har jag inte skrivit sen i söndags haha,

Men iaf, här är lite om vad jag gjort då på månda tisdag och onsda.
Måndag: Naturskolan med klassen, tråkigt elr vad? vi fick ialafall göra upp eld haha det gick ju värkligen jättebra (not) men tillslut fick min grupp upp en brasa.
Sen när jag kom hem luktade jag koskit! inte roligt så jag tog en dusch och satte mig vid datorn.
Tisdag: Skola som vanligt dåra, en helt vanlig dag, lektioner, lunch och sen åkte jag till Vasa real för att det va typ ngt möte där met ngn. Haha skolan va sbig fattar inte hur man kmr hitta där, men det va en sak som va konstigt, mamma hade pratat med viweka i tele och hon sa att hon skulle bli min mentor och sen säger andrea att hon ska bli min mentor? haha aja vi får väll se hur det blir :P
Onsdag: VARNING: det är halt ute! haha jag har halkat 3 gånger isag och varit nära på säkert 100 gånger haha men den gången jag halkade först gjorde jga illa mig riktigt ordentligt, jag hann inte ta emot mig elr ngt så aa ni fattar ju hur min svanskota mår nu xD <3
Men efter skolan var jag med hanna :D haha vi såg på Tv o så,

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0