Vaart?

Vart är alla?
Elr asså ja får mindre och mindre besökare, snälla tipsa alla om bloggen annars döör den :P


Btw, idag va en helt vanlig dag, sista slöjden i häggvik för mig dåra.
Efter skolan skulle jag till centrum med fia ellen och majs men eftersom att man inte kan lita på dom hade ju dom redan ålt innan mig för dom slutade lite tidigare så jag åkte hem istället, men sen kom iaf amandqa som ville hoppa studsmatta så då hoppade jag med henne typ 3 timmar.
Imorn ska jag och Amanda in till stan (drottninggatan) och köpa hårförlägning (avtagbar? elr vad man säger) asså man säter fast den i nacken med ngt som liknar massa hårspännen sen tar man av det när man vill och kan sätta på det igen så det hoppas jag blir bra, haha för ja har ju så kort hår, elr typ lite längre än axlarna menmen.

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag följer din blogg på bloglovin :) Fast det kanske du redan visste. Ett tips för att få fler läsare är att kommentera väldigt mycket på olika bloggar. Ställa frågor och sånt. Det gör vi :)

2009-03-31 @ 21:04:27
URL: http://vadurarna.blogg.se/
Postat av: Sofia<3

Clara Du kan visst lita på mig men bara att vi slutade en halvtimme tidigare:(

2009-03-31 @ 21:20:24
URL: http://ztnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0