Heelg

Äntligen fredag

Veckan har känts kort haha men det är väll bara bra?
Nu är det bara nästa ve cka kvar i häggvik, då måst e jag typ lämna in alla börcker o så.
Men sen är det påsklov :D
Idag hade vi mentorstid, so, bild och svenska
på bilden skulle vi typ göra 3D slott med en liten lerklump,? haha aja det  gick väll sådär :/
Haha innan bilden höll ja o becca på med min kamera ås tog vi bilder på theo o kevin och sen tyckte typ theo han blev miffad elr nåt sånt så ja sa att ja typ hade tagit bort bilden men för att han skulle vara säker snodde han min kamera ur väskan när ja satt inne i bildsalen xD han sitter bakom mig så när ja tittade på honom visade han min kamera o ja ba "neej" men asså ja kunde inte gå fram o ta den för våran bildlärare är värsta surtanten xD
Men sen skulle han typ gå o lämna den och då fic kbildläraren damp för att han inte satt på sin plats men han hann iaf inte kolla om jag tagit bort den haha.

Aja vi slutade halv 2 och då hann ja precis med bussen, stackars jojjo missade sin precis och fick typ vänta i en halvtimme menmen. kom hem typ kvart i 2 och då såg jag på tv.

Ikväll ska jag inte göra ngt speciellt, men imorgon kommer ella :) <3
Juste, fia undra vem ella är och vi va typ kompisar när vi va små och sen så tröffades vi inte på 7 år så träffades vi nu igen :D <3

Puss

(kan inte ladda upp bilder från den här datorn D:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0