Den är inte dålig!?

Nu står det i sollentuna journalen, aftonbladet och svt har intervjuvat elever!?
Min skola är inte dålig bara för att vi har mkt vikarier?
Det började typ med att vi behövde börja spara pengar så fick lärare sluta och då hade 7A inte någon mentor när dom började och då har dom typ haft 39 vikarier elr ngt sånt men so what!? alla har väll haft vikarier?
Men nu i sollentuna journalen blev 7A stämplad som skolans värsta klass?! Hur lågt frå dom som skriver artiklarna sjunka?
Och i aftonbladet stog det ngt i stil med "på häggviksskolan är det kaos för eleverna för att skolan ska spara pengar"?
Wtf, det är inte skolans fel? inte bara ialafall, det är kommunes fel också!
Dessutom vad det ngn från radio stockholm som ville ställa några frågor till min lärare men då sa hon typ "nej vi på skolan tycker att det räcker nu" men vet ni vad dom gör då!? då går dom ut och frågar eleverna! så när jag gick hem stog dom och filmade en i 7A och intervjuvade henne? SVT! det kommer visas i hela sverige fatta vad dåligt rykte skolan kommer få! den är en av dom bästa skolorna jag har gått i! den SUGER INTE!

Tro inte på sånt som står i tidningarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0