090312

hejhej (:

idag hade vi matterpov sista lektionen, för att vara exaktr var det SKITLÄTT haha <3
Hoppas att det gick bra också.
Men vi som blev klara fick gå och det tog ungefär 10 minuter så vi slutade halv 2 istället för kvart över 2.
men sen när ja kom hem satte jag mig här framför dator (förvånad?) Haha
aja, snart kmr pappa och hämtar mig för vi skulle åka ngn stans.

Imorn efter skolan ska ja först hem, men sen kvart i 3 ska ja ta bussen till kista där ja ska möta bea, vi ska se på bio och sen åka hem och ja haha ha re skoj helt enkelt :) <3
Sen på lördag åker bea tidigt :( men kl 3 ska ja möta ellen o majs i centrum så ska vi köpa godis o sånt för sen ska dom soa hos mig haha.

När ja kommer hem till pappa på måndag ska jag ladda ner googles egna bildredigerins program ,Picasa 3 för att fixa snygga bilder och sånt :) det är helt gratis och det blir grymt snyggt haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0