sry ;)<3

hejhej (:

sry att jag inte bloggat men jag ahr värkligen inte haft tid.
Och sry att jag inte lagt in bilder, men jag är hos amanda nu och hon har ingen usb sladd :(
Imorse vaknade vi typ rätt sent kmr inte ihåg när, men bi har iaf haft det skitskoj :D<33
Sen vid halv 1 gick alla ut till bussen för dom skulle hem och jag skulle till amanda på indiska :D
så då sa vi typ hejdå elr vad man ska säga :)<3
fösrt va det ju jättefint väder men när jag gick av bussen vid radiohuset så spöregnade det..
jag hade shorts på mig så jag frös typ ihjäl.
jag hade ett parasply men det blåste så mkt så det blåste åt fel håll haha asså det blåste uppåt..haha..
btw, på indisajk hade vi skitskoj :D vi hade typ modeshow haha vi va inne i det så kallade ypga rummet där dom hade massa kläder som vi provade, tog massa bilder som ni får imorn :)
juste, amanda tvingade på mig lite saker haha hennes mamma är skitsnäll, hon äger typ indiska så alla vet vem amanda är men amanda vet inte vem dom är hhahahaah
sen när vi kom hem gjorde vi väll inget sp ;)
efter ett tg gick vi till en restaurang som heter pompei :)
jättemysigt haha åt pasta carbonara.
aja nu har vi sett på talang och vi ska snart se på film :)
sen sk vi väll va uppe hela natten tro vi men amanda kmr somna smo vanligt.

imorn vid 11 kmr typ ngn amanda känner som heter thyra, vette fan vem det är men det blir väll skoj ;)
sen vid 4 ska jag och fia följa med pappa och nike till Vp där dom ska på bröllop och jag och fia ska typ få sova på ett eget hotellrum där mohaha.
<3

Måste gå nu D: <3
lovar en massa bilder imorn.
Puss

Och snälla, sluta inte kmtra!!



Sommar :D amanda i spanien typ..hihi ser ut som hon sover xD



Amanda last year :D<333



Gudmor eva :D:D:D <333333



Amandas mamma Sofiie och my mother :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0