my computer is dead..

hejhej (:

sry att jag inte updaterat men mitt internet är dött  -.-

Gårdagen;
Vi åkte till vP (villa pauli) vid 4 så vi va där halv 5.
Marcus hade inte kommit än så jag och fia spelade typ kort o ch såg på muppade tvprogram på hotellrummet.
Sen gick vi till "torget" och åt pizza haha, vi va väll borta ca 1 timme, när vi kom tillbaka va det typ ashög musik eftersom det va bröllopsfest.
Men sen kom marcus så vi hade den där babywatchen vid osss som brusade hela tiden -.- men btw, vi såg på sommarkrysset, rallybrudar och lite annat haha.
Vi somnade typ vid halv 3..
Imorse gick vi upp till frkostbuffen ungefär kl 10 tror ja haha sen åkte vi hem direkt  :)
hemma har jag och fia spelat sims 3 i flera. timmar haha
men vi har haft det skojskoj :D<3

Laddar upp bilder imorn eftersom bilderna är på min dqatorn som inte funkar..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0